ویراباکس virabux

ویراباکس virabux یک وب سایت کاملاً جدید PTC است که در ماه مه سال 2020 راه اندازی شده است. فقط کلیک روی وب سایت و با تبلیغات کسب درآمد نمیکنید! این سایت چندین روش برای پرداخت به شما ارائه می دهد. برای کلیک ، خواندن ، تبلیغ و ثبت نام می توانید پول دریافت کنید. همچنین مجموعه ای از دیوارهای پیشنهادی برای کمک به شما در کسب درآمد بیشتر نیز وجود دارد. Virabux همچنین برخی از بازی ها مانند بازی حدس زدن یا قرعه کشی برای به دست آوردن پول نقد را دارد.

با مراجعه به اعضا می توانید حداکثر 50٪ از درآمد آنها و 10٪ از خرید آنها را بدست آورید. آنچه که ما در مورد ویرابکس نیز دوست داریم این است که آنها Paid to Promote Rotator را دارند. با ارتقا چرخاننده آنها می توانید تا 0.25 دلار CPM درآمد کسب کنید. به هر حال آنها همچنین مسابقات روزانه و هفتگی زیادی دارند که باید به افزایش درآمد شما کمک کنند.

  • سیستم پرداخت: Payeer, Cryptocurrency Wallet, PerfectMoney
  • حداقل برداشت: 0.05 سنت
  • ارزش کلیک: 0.002 $     

برای عضویت در سایت فوق بر روی بنر زیر کلیک کنید:



برای ثبت نام بر روی گزینه  register کلیک کنید و به ترتیب مراحل زیر را طی نمایید. Username: یک نام کاربری برای خود انتخاب نمایید. Password: رمز عبور برای خود تعیین نمایید. Verify Password: رمز عبور را مجددا وارد نمایید PIN: پین کد برای خود وارد نمایید (این کد را نیز فراموش نکنید) Verify PIN: پین کد را مجددا وارد نمایید. Your Name: نام و نام خانوادگی کامل خود را وارد نمایید. Your Email Address: ایمیل معتبر خود را وارد نمایید. کپچا را حال نمایید. تصویر خاسته شده را کلیک نمایید. بر روی CREATE ACCOUNT کلیک نمایید. حال به ایمیل خود مراجعه کرده و لینک ارسال شده را کلیک نمایید و از بخش LOGIN وارد حساب کاربری خود در virabux شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد