استراتژی کسب درآمد در فمیلی کلیکس (3)

سلام

  شما چگونه می توانید با کلیک کردن در سایت فمیلی کلیکس کسب درآمد کنید؟

استراتژی ما برای کار در این سایت چیه؟ 

همونطور که میدونین در سایت فمیلی کلیکس در عضویت رایگان میتونید  0 تا 100 رفرال اجاره کنین. ولی برای اجاره 100  رفرال حداقل نیاز به 20 دلار دارید که میتونید از سایتهایی که ارزهای اینترنتی میفروشن خریداری کنید. درآینده در سایت ما نیز ارز پرفکت مانی برای فروش عرضه خواهد شد .

اگه ارز اینترنتی دارین میتونید بعد از ثبت نام در فمیلی کلیکس نسبت به اجاره رفرال اقدام کنید . با حداقل 1 دلار پنج رفرال را اجاره کنید . برای شروع کار پیشنهاد میکنیم ابتدا حداقل 25 رفرال ( با 5 دلار) اجاره کنید .

اگه نمیخواهید ارز خریداری کنین میتونید فقط با کلیک کردن تمام کلیکهای روزانه که سایت در حساب شما قرارمیده،درآمد کسب کنید تا بالانس حسابتان یک دلار بشه و با این یک دلار تعداد 5 زیرمجموعه خریده دوباره کلیک را ادامه بدهید. در هر صورت برای اینکه در حد نرمال کار کنید باید هر روز همه آگهی هایی که سایت در اکانت تان قرار میده رو کلیک کنید و هر وقت بالانس حسابتون به 1 دلار رسید رفرال اجاره کنید . 

در عضویت استاندارد هر 7 روز میتونید رفرال اجاره کنید. تا تعداد رفرالهاتون به 100 تا نرسیده هیچ به فکر بازیافت  رفرالهای کم کار نباشید زیرا برای هر بازیافت حداقل 0.04 $ از دست خواهید داد. 

هر رفرالی را که اجاره میکنید تا یک ماه (30 روز) در اجاره شماست بعد از آن از ردیف رفرالهای شما حذف خواهد شد . اگه قبل از مهلت انقضای اجاره تونستین اون رو تمدید کنین . حتی شما میتونید برای 60 روز یا بیشتر تمدید کنید. در تمدید رفرال تخفیفی هم وجود داره. مثلا تمدید 30 روزه 5% تخفیف داره و تمدید 60 روزه 10% . 

تا رفرالهاتون به صدتا نرسیده خیلی نگران نباشید ولی اگه بتونید تمدید کنید بدنیست .

وقتی تعداد رفرالها به صدتا و بیشتر رسید ابتدا  به فکر تمدید اونها باشید و سپس به فکر اجاره رفر الهای جدید!

ادامه مطلب  را دراستراتژی دوم پیگیری کنید!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد